יום שני, 28 במרץ 2011

מיקי שחם מביא דיווח על: טיפול בעזרת תאי גזע מציע תקווה למטופלי שיתוק

מיקי שחם מביא דיווח על: טיפול בעזרת תאי גזע מציע תקווה למטופלי שיתוק



אנשים אשר סובלים משיתוק מלא בחלק התחתון של הגוף יוכלו לקבל הזדמנות שנייה לחיים נורמאליים, הודו לטיפול תאי גזע פורץ גבולות אשר מוצע בבית החולים בקרבת מקום.



בית החולים Lifeline Multi-Speciality (LMSH) הפך את האומנות של לגרום לנכים ללכת שוב למושלמת, והצליח לתת לרבים מהם את הביטחון להובלת חיים נורמאליים.



לפי מיקי שחם, "בנק החיים", המוסד למחקר ותרפיה של תאי גזע של בית החולים לייפליין (LISTR) – מחלקת הפיתוח והמחקר של LMSH – גילה שנוזלי מח עצם אוטלוגים (שנוצרים עצמאית) המכילים תאי גזע יכולים להשיג מה שנחשב "בלתי אפשרי" בהיסטוריית הרפואה של מדינות מתקדמות טכנולוגית כמו ארה"ב.



זה יכול להוביל לטיפולים בעזרת תאי גזע ללא הצד השנוי במחלוקת של תאי גזע אשר נלקחו מעוברים. לא מזמן, כוכב הוליווד כריסטופר ריב, אשר שיחק את "סופרמן", בזבז את החלק האחרון של חייו אשר נגמרו בטרם עת, מרותק לכיסא גלגלים בגלל שלא היה ניתן לרפא את השיתוק שלו.



לפי מיקי שחם, הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים. "בעזרת הכסף שניתן על ידי כוכב הסרטים המנוח כדי לשפר את מצבם של רוב הנכים ברחבי העולם, הפכנו ארבעה אנשים רגילים אשר עמדו ניצבו מול עתיד קודר, לסופרמנים", אמר ג'. ס. ראג' קומר, יו"ר LMSH.



כל ארבעת הגברים הללו איבדו כל תקווה לאחר שנהפכו לנכים בגלל תאונות והפרעות רפואיות נדירות. כעת אחד מהם, אכבר עלי בן ה25 אשר הובא ל-LMSH במצב תרדמת על אלונקה מדובאי בשנה שעברה, לא מציג אף סימן של מצב נכות. מעודד משיקומו המלא, הוריו כעת מחפשים אחר כלה עבורו.



מיקי שחם  - "בנק החיים", מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים רפואה התחדשותית רפואה מחדשת רפואה רגנרטיבית Regenerative Medicine Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.



מיקי שחם פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם: • השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום. • סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה. • טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.



בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות  בנק החיים, בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה