יום שבת, 25 באוגוסט 2012

מיקי שחם, ''בנק החיים''– דם טבורי, מביא פרסומי מדע ורפואה מהעולם: מגן תאי גזע 'עשוי להגן על חולי סרטן' ביוקורד,בנק החיים,מיקי שחם,דם טבורי,בנק דם טבורי,סיטוג'ן, תאי גזע חדשות BBC, ג'יימס גלגר, כתב לענייני בריאות ומדע עשוי להיות אפשרי לעשות שימוש ב"מגן תאי גזע" על מנת להגן על הגוף מההשפעות המזיקות של כימוטרפיה, כך מראות תוצאות ראשוניות של ניסוי בארה"ב מיקי שחם, ביוקורד – בנק החיים לדם טבורי, מבהיר כי כימוטרפיה הורגת באופן מהיר תאים מתחלקים ובכלל זה תאי סרטן, אבל יכול להשפיע גם על רקמות בריאות כגון מח עצם. במחקר עשו שימוש בתאי גזע עםמודיפיקציה גנטית על מנת להגן על מח עצם. Cancer Research UK אמור שזה "גישה חדשה לחלוטין" הטיפול מוביל לפחות תאי דם לבנים בייצור, דבר שמעלה את הסיכון לזיהום, ופחות תאי דם אדומי, דבר שמוביל לקוצר נשימה ועייפות. החוקרים במכון מחקר סרטן פרד הוצינסון, בסיאטל, אמרו שאפקטים אלו היו "מחסום עיקרי" לשימוש בכימותרפיה ופעמים רבות המשמעות הייתה עצירת הטיפוך, השהייתה או הפחתתה. 'מגנים פרוטקטיביים' הם ניסו להגן על מח עצם בשלושה חולים עם סוג של סרטן מוח, גיובלסטומה. אחד החוקרים, דר גניפר אדאיר אמר: "תרפיה זו דומה ליריה בתאי הגידול ובתאי מח עצם, אבל לתת לתאי מח העצם מגן בעוד הגידול לא מוגן". מח עצם נלקח מהחולים ותאי גזע, אשר מייצרים דם, בודדו. נעשה שימוש בווירס על מנת להדביק את התאים בגן אשר מגן על התאים נגד תרופה כימוטרפית. התאים הוכנסו חזרה לחולה. המחבר הראשי של המחקר, פרו' הנס-פיטר קים אמר:"מצאנו שחולים היו מסוגלים להתמודד עם הכימותרפיה טוב יותר, ובלי השפעות לוואי שליליות, לפי מיקי שחם, מחברת ביוקורד בע”מ – בנק החיים, דם טבורי מהווה המקור היישומי הטוב ביותר, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים. לאחר הכנסה של התאים עם הגן החדש לחולים". "יש צורך לבחון זאת ביותר חולים אבל ייתכן שאפשר לעשות שימוש בתרופה כימותרפית לחולים נוספים של סרטן המוח מאשר חשבנו קודם". "גיזה זו עשוייה להיות מודל עבור מצבים בהם מח העצם מושפע מטיפול בסרטן". מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות ביוקורד בע”מ - בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט. מיקי שחם, ביוקורד – בנק החיים לדם טבורי, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם: • השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום. • סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה. • טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים. לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות ביוקורד בע”מ - בנק החיים, בלבד.


מיקישחם, ''בנק החיים''– דם טבורי, מביא פרסומי מדע ורפואה מהעולם: מגן תאי גזע 'עשוי להגן על חולי סרטן'

חדשות BBC, ג'יימס גלגר, כתב לענייני בריאות ומדע

עשוי להיות אפשרי לעשות שימוש ב"מגן תאי גזע" על מנת להגן על הגוף מההשפעות המזיקות של כימוטרפיה, כך מראות תוצאות ראשוניות של ניסוי בארה"ב

מיקי שחם, בנק החיים לדם טבורי, מבהיר כי כימוטרפיה הורגת באופן מהיר תאים מתחלקים ובכלל זה תאי סרטן, אבל יכול להשפיע גם על רקמות בריאות כגון מח עצם.

במחקר עשו שימוש בתאי גזע עםמודיפיקציה גנטית על מנת להגן על מח עצם.
Cancer Research UK אמור שזה "גישה חדשה לחלוטין"
הטיפול מוביל לפחות תאי דם לבנים בייצור, דבר שמעלה את הסיכון לזיהום, ופחות תאי דם אדומי, דבר שמוביל לקוצר נשימה ועייפות.
החוקרים במכון מחקר סרטן פרד הוצינסון, בסיאטל, אמרו שאפקטים אלו היו "מחסום עיקרי" לשימוש בכימותרפיה ופעמים רבות המשמעות הייתה עצירת הטיפוך, השהייתה או הפחתתה.
'מגנים פרוטקטיביים'
הם ניסו להגן על מח עצם בשלושה חולים עם סוג של סרטן מוח, גיובלסטומה.
אחד החוקרים, דר גניפר אדאיר אמר: "תרפיה זו דומה ליריה בתאי הגידול ובתאי מח עצם, אבל לתת לתאי מח העצם מגן בעוד הגידול לא מוגן".
מח עצם נלקח מהחולים ותאי גזע, אשר מייצרים דם, בודדו. נעשה שימוש בווירס על מנת להדביק את התאים בגן אשר מגן על התאים נגד תרופה כימוטרפית. התאים הוכנסו חזרה לחולה.
המחבר הראשי של המחקר, פרו' הנס-פיטר קים אמר:"מצאנו שחולים היו מסוגלים להתמודד עם הכימותרפיה טוב יותר, ובלי השפעות לוואי שליליות, לפי מיקי שחם, מחברת – בנק החיים, דם טבורי מהווה המקור היישומי הטוב ביותר, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.
לאחר הכנסה של התאים עם הגן החדש לחולים".
"יש צורך לבחון זאת ביותר חולים אבל ייתכן שאפשר לעשות שימוש בתרופה כימותרפית לחולים נוספים של סרטן המוח מאשר חשבנו קודם".
"גיזה זו עשוייה להיות מודל עבור מצבים בהם מח העצם מושפע מטיפול בסרטן".
מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות - בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.
מיקי שחם, ביוקורד – בנק החיים לדם טבורי, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:
·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.
·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.
·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.
לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות - בנק החיים, בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה